155/70 R13 |
Continental EcoContact |
Bridgestone B250 |
Pirelli P3000 Energy |
Hankook Optimo K17 |
Dunlop SP 30 |
Ceat Spider |
Michelin energy E3B |
Barum Brillantis |
Maloya Crono |
Semperit Comfort Life |
Sava Perfecta |
Pneumant PN 250 |
BF Goodrich Touring |
Kumho solus KH15 |
Matador Stella MP15 |
sucho |
2,0 |
2,1 |
2,3 |
2,2 |
2,3 |
2,4 |
2,1 |
2,4 |
2,4 |
2,3 |
2,0 |
2,1 |
2,2 |
2,4 |
2,7 |
jízdní stabilita |
2,0 |
2,1 |
1,9 |
2,1 |
1,9 |
2,3 |
2,2 |
2,3 |
2,3 |
2,0 |
2,1 |
1,9 |
2,0 |
2,1 |
2,4 |
brzdění |
2,0 |
2,2 |
3,1 |
2,6 |
3,2 |
2,4 |
2,0 |
2,6 |
2,7 |
2,8 |
1,9 |
2,6 |
2,7 |
3,1 |
3,4 |
mokro |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
2,5 |
2,7 |
2,8 |
3,0 |
2,8 |
2,9 |
2,8 |
3,2 |
3,3 |
5,0 |
5,5 |
5,0 |
brzdění |
2,3 |
2,8 |
2,2 |
3,0 |
2,7 |
3,3 |
3,5 |
3,4 |
´3,4 |
3,1 |
3,5 |
3,9 |
5,0 |
5,5 |
5,0 |
aquaplaining - podélný |
2,0 |
1,7 |
2,0 |
2,0 |
3,0 |
2,7 |
3,0 |
2,5 |
2,3 |
2,7 |
2,7 |
3,3 |
3,3 |
2,7 |
2,3 |
aquaplaining - příčný |
1,7 |
2,3 |
3,3 |
3,0 |
3,7 |
3,7 |
3,7 |
3,3 |
3,7 |
3,7 |
3,7 |
3,7 |
3,7 |
3,7 |
3,7 |
ovládání |
1,6 |
1,4 |
1,4 |
2,2 |
2,0 |
2,2 |
2,2 |
2,2 |
2,4 |
2,3 |
3,0 |
3,0 |
3,5 |
3,7 |
4,1 |
boční vedení |
2,3 |
2,0 |
2,0 |
2,5 |
2,7 |
2,3 |
2,7 |
2,7 |
3,0 |
2,7 |
3,3 |
2,7 |
3,7 |
4,0 |
4,0 |
hluk |
2,7 |
3,3 |
3,2 |
3,1 |
2,4 |
2,9 |
3,3 |
3,1 |
3,3 |
2,7 |
2,6 |
3,8 |
3,2 |
3,1 |
3,1 |
uvnitř |
2,9 |
2,9 |
2,9 |
3,5 |
2,3 |
2,6 |
3,3 |
2,8 |
3,0 |
2,5 |
2,1 |
3,8 |
2,8 |
3,0 |
3,3 |
venku |
2,5 |
3,8 |
3,5 |
2,8 |
2,5 |
3,3 |
3,4 |
3,4 |
3,6 |
2,9 |
3,1 |
3,8 |
3,6 |
3,1 |
3,0 |
valivý odpor |
2,3 |
2,0 |
2,3 |
1,3 |
1,7 |
2,3 |
1,5 |
1,3 |
1,5 |
1,3 |
2,0 |
1,7 |
1,5 |
1,7 |
1,7 |
opotřebení |
2,0 |
2,6 |
2,3 |
1,5 |
1,9 |
1,6 |
1,9 |
2,8 |
2,6 |
3,0 |
2,2 |
2,6 |
2,7 |
1,6 |
3,5 |
celkem |
2,1 |
2,3 |
2,3 |
2,2 |
2,3 |
2,4 |
2,5 |
2,6 |
2,6 |
2,6 |
2,6 |
2,8 |
3,4 |
3,5 |
3,7 |
celkové hodnocení |
**** |
**** |
**** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
** |
** |
* |
* |
* |
přednosti a slabiny |
+ Velmi vyvážená pneumatika s nejlepšími známkami na suché i mokré silnici, poměrně tichá – měřeno vně auta
- O něco vyšší valivý odpor |
+ Velmi vyvážená pneumatika s nejlepší známkou na mokru, velmi dobrá také na suché silnici
- Poměrně hlučná při venkovní měření, s o něco větším sklonem k opotřebení |
+ Velmi vyvážená pneumatika s nejlepší známkou na mokru
- O něco větší valivý odpor |
+ Výborné známky za valivý odpor a opotřebení
- Ve srovnání s nejlepšími v této třídě o něco slabší na mokru |
+ Nejlepší známka za nízký hluk, malé opotřebení
- Lehké nedostatky na mokré vozovce |
+ Velmi malé opotřebení
- Lehké nedostatky na mokré vozovce, o něco vyšší valivý odport |
+ Obzvláště dobrá na suché silnici, malý valivý odpor a opotřebení
- Poměrně slabá na mokré vozovce |
+ Výborná známka za valivý odpor, který se projevuje úsporou paliva
- Lehké slabiny na mokré vozovce, poměrně velké opotřebení |
+ Nízký valivý odpor
- Lehké slabiny na mokru, o něco větší opotřebení |
+ Výborná známka za valivý odpor
- Lehké nedostatky na mokru, dost velké opotřebení |
+ Nejlepší známka za chování na suché silnici, málo hluku pronikajícího dovnitř auta
- Slabá na mokré vozovce |
+ Obzvláště dobrá na suché silnici
- Slabá za mokra, hlučná při vnějším i vnitřním měření, o něco vyšší opotřebení |
+ Malý valivý odpor
- Velmi slabá na mokru (především při brzdění), o něco vyšší opotřebení |
+ Velmi malé opotřebení
- Velmi slabá na mokru (především při brzdění) |
+ žádné
- velmi slabá na mokru (především při brzdění), slabá také na suché silnici, velmi vysoké opotřebení |
205/55 R16 |
Pirelli P7 |
Bridgestone Turanza ER300 |
Continental Premium Contact 2 |
Uniroyal rallye 550 |
Vredestein Sportrac HP |
Michelin Primacy HP |
Fulda Carat Progresso |
Hankook Ventus Prime K 105 |
Goodyear Excellence |
Firestone Firehawk TZ 200 FS |
Kumho Ecsta SPT |
Nokian NDVi |
Avon ZV3 |
Nankang Ultra Sport NS |
Marangoni Vanto |
Falken Ziex ZE 512 |
sucho |
2,1 |
1,5 |
1,6 |
1,9 |
2,0 |
1,6 |
2,7 |
1,9 |
1,7 |
2,1 |
2,0 |
3,5 |
2,5 |
2,1 |
2,7 |
2,4 |
jízdní stabilita |
1,7 |
1,3 |
1,5 |
1,8 |
1,7 |
1,4 |
2,4 |
1,9 |
1,3 |
1,5 |
1,6 |
3,6 |
2,4 |
1,9 |
2,7 |
2,1 |
brzdění |
3,0 |
2,0 |
1,8 |
2,3 |
2,8 |
2,2 |
3,3 |
2,0 |
2,6 |
3,3 |
2,9 |
3,2 |
2,7 |
2,5 |
2,8 |
3,0 |
mokro |
1,9 |
2,0 |
2,1 |
2,1 |
2,1 |
2,5 |
2,6 |
2,1 |
2,9 |
2,5 |
3,1 |
2,3 |
2,6 |
3,6 |
37 |
5,3 |
brzdění |
1,9 |
2,3 |
2,2 |
2,3 |
2,7 |
2,6 |
2,6 |
2,3 |
3,7 |
3,0 |
3,3 |
2,2 |
2,9 |
4,3 |
4,3 |
5,3 |
aquaplaining - podélný |
2,3 |
2,5 |
2,7 |
2,5 |
2,0 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,3 |
3,0 |
2,5 |
2,7 |
3,3 |
3,0 |
3,3 |
aquaplaining - příčný |
1,7 |
2,0 |
2,0 |
2,3 |
1,7 |
2,7 |
2,7 |
2,3 |
2,7 |
2,0 |
3,7 |
2,3 |
2,7 |
3,7 |
3,0 |
3,5 |
ovládání |
1,7 |
1,4
|
1,6 |
1,6 |
1,6 |
2,2 |
2,4 |
1,7 |
2,5 |
2,3 |
2,8 |
2,1 |
2,4 |
3,2 |
3,7 |
4,1 |
boční vedení |
2,5 |
2,0 |
2,0 |
2,3 |
2,3 |
2,7 |
3,0 |
2,3 |
2,5 |
2,5 |
3,0 |
2,3 |
2,5 |
3,3 |
3,7 |
4,0 |
hluk |
2,4 |
2,6 |
2,3 |
2,2 |
3,3 |
2,3 |
2,6 |
2,3 |
2,3 |
2,4 |
2,3 |
2,3 |
2,5 |
2,5 |
2,9 |
2,1 |
uvnitř |
2,5 |
2,5 |
2,3 |
1,9 |
3,0 |
2,5 |
2,8 |
2,5 |
2,5 |
3,0 |
2,5 |
2,5 |
2,6 |
2,8 |
2,8 |
2,3 |
venku |
2,4 |
2,8 |
2,3 |
2,5 |
3,5 |
2,1 |
2,5 |
2,1 |
2,1 |
1,9 |
2,0 |
2,0 |
2,4 |
2,3 |
3,0 |
2,0 |
valivý odpor |
2,5 |
2,5 |
2,7 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,7 |
2,7 |
2,5 |
2,5 |
2,7 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
opotřebení |
1,8 |
2,3 |
2,3 |
2,7 |
2,4 |
1,3 |
0,6 |
3,2 |
2,7 |
2,7 |
2,0 |
2,6 |
3,5 |
2,6 |
3,0 |
3,4 |
celkem |
2,0 |
2,1 |
2,1 |
2,2 |
2,3 |
2,1 |
2,2 |
2,3 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,6 |
2,8 |
2,9 |
3,2 |
3,7 |
celkové hodnocení |
**** |
**** |
**** |
**** |
**** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
*** |
** |
** |
* |
přednosti a slabiny |
+ Velmi vyvážená pneumatika s nejlepší známkou na mokré silnici, malé opotřebení
- žádné |
+ Velmi vyvážená pneumatika s nejlepší známkou na suché silnici, velice dobrá také na mokru
- žádné |
+ Velmi vyvážená pneumatika, obzvláště dobrá na suché silnici , dobrá také na mokru
- žádné |
+ Velmi vyvážená pneumatika, dobrá na suché i mokré silnici, poměrně tichá uvnitř auta
- O něco vyšší opotřebení |
+ Velmi vyvážená pneumatika, dobrá na mokru, poměrně dobrá také na suché silnici
- Nejhlučnější při vnitřním i venkovním měření |
+ Obzvláště dobrá na suché vozovce, velmi malé opotřebení
- Ve srovnání s nejlepšími má slabiny na mokru |
+ Nejlepší známka za opotřebení
- Poměrně slabá na suché silnici, slabší i na mokru |
+ Dobrá na suché a mokré vozovce
- Velké opotřebení |
+ Obzvláště dobrá na suché vozovce
- Poměrně slabá na mokru, o něco vyšší opotřebení |
+ Nejtišší v porovnání venkovního hluku
- Lehké slabiny na mokré vozovce, o něco vyšší opotřebení |
+ Hodně dobrá na suchu
- Poměrně slabá na mokru |
+ žádné
- Nejslabší pneumatika na suché vozovce |
+ žádné
- O něco slabší na suché vozovce, velmi vysoké opotřebení |
+ žádné
- Velmi slabá na mokré silnici |
+ žádné
- Velmi slabá na mokru, poměrně slabá na suché vozovce, vysoké opotřebení |
+ Nejlepší hlukové vlastnosti
- Velmi slabá na mokru (především při brzdění), velmi vysoké opotřebení |
LEGENDA |
****
obzvláště doporučeno |
***
doporučeno |
**
doporučeno s výhradami |
*
nedoporučeno |
sucho |
do 2,5 |
2,6 - 3,5 |
3,6 - 4,5 |
4,6 - 5,5 |
mokro |
do 2,1 |
2,2 - 3,1 |
3,2 - 4,1 |
4,2 - 5,5 |
opotřebení |
do 3,0 |
3,1 - 4,0 |
4,1 - 5,0 |
5,1 - 5,5 |
celkem |
do 2,5 |
2,6 - 3,5 |
3,6 - 4,5 |
4,6 - 5,5 |
|